[linux] BASH postupne nacitanie suboru do premennej

Pátek Červen 13 12:27:41 CEST 2003

-> Dňa Pi 13. Jún 2003 10:51 Matus \ napísal(a):
-> > aspon mne to tak islo ... cat subor |while dalo 0, while < subor dalo 3;
->
-> To nie je koli cat, ale koli tomu, ze sa pajpy pustaju v subshelli.

to mi bolo hned jasne ako som si overil ze to tak (ne)funguje :)

skratka a jednoducho:
- docasny subor rulez (a nesposobi problemy ake moze `nieco`)
- 'cat subor | nieco' sux, pouzi 'nieco < subor'

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Emacs is a complicated operating system without good text editor.