[linux] BASH postupne nacitanie suboru do premennej

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pátek Červen 13 12:35:30 CEST 2003

> mate pravdu...
> bude to asi tym ze v takomto pripade sa cyklus for vyukonava v subshelli,
> zatialco v < subor sa vykonava priamo shellom...
Hej... je to presne tym ... o to mi islo, ja osobne mam viacero veci kde by sa
mi zislo nieco podobne a musel som to riesit cez konstrukciu nacitanie do
premennej a potom for ,alebo docasny subor.

> aspon mne to tak islo ... cat subor |while dalo 0, while < subor dalo 3;
> - dalsi dovod nepouzivat cat ? :))
:)) Ono tam xudacik cat za to nemoze, islo skorej o nejake sofistikovanejsie
veci napr ze command| command2| command3 | while read a b c d ; a potom sa v
cykle snazis o nejake manipulovanie s premennymi vonka. Xcel som len povedat
ze to nepojde a ze si treba na to dat pozor.(ja osobne som stravil par hodin
badanim a hrabanim sa na googli kym som poxopil ze to nepojde)

Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com