[linux] odstranenie spojenia

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Červen 16 15:09:37 CEST 2003

Zdravim,
spadnute spojenie sa uzatvori po urcitom case, ale zalezi v akom stave
bolo pred spadnutim...alebo sa aj nemusi uzatvorit, vid nizsie.

Ak by si sa chcel s tym hrat, tak si pozri toto:
http://ipsysctl-tutorial.frozentux.net/chunkyhtml/tcpvariables.html

konkretne tieto polozky maju vplyv ako dlho zostane vysiet spojenie:
tcp_fin_timeout
tcp_keepalive_intvl
tcp_keepalive_probes
tcp_keepalive_time

Este jedno upozornenie, hlavne s jadrami 2.2.x a niektorymi aplikaciami sa
mi stavalo, ze spojenie zostalo vysiet a netimeoutovalo. V tom pripade
pomoze len zostrelist sluzbu, ktora je zato "ciastocne" zodpovedna.

Ak by si chcel nahodou zabijat spojenia prechadzajuce z tvoj router, tak
si pozri toto:
http://www.lowth.com/cutter/

--
`)_|_('       PSIkappa