[linux] getdate a nastavenie casu

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pondělí Červen 16 17:23:10 CEST 2003

Zdravim,

trapim sa s nastavenim casu na linuxovych serveroch. Mam trosku zvlastny
config:
Mam win2k server, na ktorom mam Tobit TimeLan! (radiovy prijimac
atomoveho casu z Nemecka ) , bezi na nom Win2k domain server,
a chcem 4 linuxove servre synchronizovat na tento cas. Skusam na to
pouzit getdate, ale vzdy mi to vyhodi nejaku ftakovinu.
Prosim, moze mi niekto ozrejmit zakladne pojmy a ich vazby - ako to
funguje v Linuxe?
hwclock som zejme pochopil, ale mam problem s tym, ako si Linux
vysvetluje casove pasma. Mam nastavene spravne pasmo Europe/Bratislava,
ale mam chaos v tom, ci pouzivat UTC, alebo local.

Vdaka.
gore.

This e-mail was scanned by RAV Antivirus. (www.ravantivirus.com)