[linux] Postfix

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Červen 17 13:40:05 CEST 2003

> Mám problém s rozchodením programu Postfix. Používam Mandrake
> 9.0. Postfix som
> nainštaloval a beží, ale nefunguje mi SMTP. Testoval som to
> pomocou telnetu,
> ale  na porte 25 nedostanem žiadnu odpoveď. Pop3 mi funguje.
> Ak s tým má
> niekto skúsenosti, prosím o pomoc.

ps auxw | grep postfix
ci ti bezi

potom
telnet 127.0.0.1 25
ci pocuva aspon na localhoste

potom
telnet vetejna_ip 25
a ked sa nespojis tak povolit prislusne interfejsy v konfiguraciu
(/etc/postfix/main.cf tusim) a odporucam prejst CELY konfigurak, je dobre
okomentovany. ak niecomu nerozumies, nechaj default, ale je dobre mat
prehlad co to dokaze.

a poriadne citat /var/log/maillog, on pekne zakrici ked mu nieco vadi.
tail -f /var/log/maillog
ti zobrazi koniec suboru a ako budu do neho data bribudat, bude ich postupne
vypisovat. kludne si tam buchni par enterov, spravi ti volne miesto,
lespie sa v tom potom orientuje.