[linux] SuSe Open Exchange Server

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Červen 17 15:44:42 CEST 2003

Zdravim,
na MAPI mozes urcite zabudnut a tak isto aj viac menej na kalendarove
sluzby. MAPI je dost proprietarna vec.

Namiesto MAPI mozes pouzit IMAP (konkretne v tomto SuSE je CyrusIMAP
2.1.9), cize urcite ta bude cakat urcita rekonfiguracia.

Ked si pozries ten link:
http://www.suse.com/us/business/products/suse_business/openexchange/
features.html

Tak zistis co to obsahuje a co do toho mozes ocakavat.

Uz som to sem raz pisal, co vsetko treba na nahradu MS Exchange.
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2002-December/024064.html

Dalsi problem, na ktory narazis, ak mas userov co zdielaju TODO listy a
kalendar je ten, ze Outlook akosi kasle na RFC a standardy a ze to robi na
proprietarnej baze, cize ak by sa ti podarilo aj vsetko zrealizovat podla
toho mojho mailu, tak asi budes nuteny vymenit outlook za nieco co
podporuje iTiP, iMiP, vCard a tak dalej.

Inak nahrada M$ Exchange je aj InsightServer od firmy Bynari, dalej SUN ma
riesenie, ktore sa vola calmeno (www.calmeno.net)

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk