[linux] Mozilla 1.3.1 v Debian Unstable

Peter Luciak luciak na host.sk
Úterý Červen 17 16:37:30 CEST 2003

Zdravim,

On Tue, Jun 17, 2003 at 01:36:36PM +0200, Matej Pivoluska wrote:
> Dobry den,
>
> je este niekto taky na svete, komu Mozilla zneprijemnuje zivot tym, ze si
> nevie zapamatat ziadnu predtym otvorenu adresu? Nefunguje mi navigation bar,
> ani historia. Jedine, co si vie zapamatat je historia sedenia (tlacitko
> spat).

	O ano! Myslel som si ze bug je len niekde u mna... Inak skusal som
vymazat ~/.mozilla, vytvorit novy profil, vsetko moze ale nic nezabera.
Prislusnu volbu mam pochopitelne v Preferences povolenu.

	Nemas nainstalovane nahodou aj nejake add-ons do Mozilly? (diggler,
checky, tabextensions, ...)

bye,
c.
--