[linux] Mozilla 1.3.1 v Debian Unstable

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Úterý Červen 17 17:09:11 CEST 2003

Mozny workaround:

Nainstaloval som si Firebird (Mozilla Firebird, nie DB) a tam to funguje
dobre, akurat treba spravne nastavit intl.charset.default cez about:config,
lebo mi chodili nase servery bez diakritiky.

Viem, ze to sice neriesi moj povodny problem Mozilly, ale ten Firebird sa mi
celkom paci. ;-)

mP

Dňa Ut 17. Jún 2003 16:56 Matej Pivoluska napísal(a):