[linux] linuxovy zelenac - Dusand

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Červen 18 10:28:13 CEST 2003

Dňa Ut 17. Jún 2003 20:56 Dusand napísal(a):
> (na moje prekvapenie) v Linuxe pracuje. Vytaca cislo, ale po chvilke
> vypise: "Nepritomna nosna vlna". Kde je chyba?

Naozaj to cislo vytaca? Pocujes, ako ho vytaca? Lebo sa len moze tvarit, ze ho
vytaca, ale len caka na oznamovaci ton... Tak potom treba vypnut cakanie na
oznamovaci ton.

Aku volbu pouzivas? Tonovu? (ATDT) Pulznu? (ATDP) Lebo ak pocujes, ze to
vytoci, tak to nemusi este pochopit Vasa ustredna. Osobne tipujem, ze v tomto
bude problem. Nastav si taku, aku pouzivas na telefone. Da sa zavolat na
telekomunikacie, aby Ti prepli z pulznej na tonovu volbu, ak mas doma vsetky
telefony take, ktore to zvladaju.

> Dusand

mP

PS pre Marcela: Nosna vlna je normalne pouzivany vyraz. Je to nosna
frekvencia, na ktoru sa moduluje prenos dat. Ak ju modem nedetekuje, znamena
to, ze je chyba v prenosovom kanale alebo opacnom modeme...