[linux] linuxovy zelenac - Dusand

Středa Červen 18 11:11:01 CEST 2003

-> Pulzne vytacanie cisla sa pouziva (ak sa dobre pamatam) pri starych
-> releovych ustredniach.
-> U digitalnych ustredni sa pouziva Tonove vytacanie cisla
-> Myslim ze vacsina ustredni by uz mali byt digitalne

ale musia ti to povolit, teda aspon ja som na kope tel. liniek na slovensku
musel ziadat operatora (na poruchach - 129) nech povolia tonove vytacenie na
danom cisle. samozrejme pulzne funguje nadalej (a sposobuje dost csilne
rusenie na inych kabloch, takze ked sa vecer divis ze modem napojeny na
56000 bit/s ide velmi pomaly, je to najskor kvoli ruseniu - ze tvoji susedia
telefonuju a vytacaju pulzne a modem musi furt retransmitovat).

-> > Neviem ci mne vypisovalo to iste ale vyzeralo to rovnako. Neviem preco
-> > ale nefungovalo mi spojenie pri vytacani tonovou volbou, iba pulznou. V
-> > KDE kde sa konfiguruju prikazy pre modem som prestavil vytacanie cisla z
-> > ATDT 'cislo' na ATDP 'cislo'.

takze zavolaj na 129 a poziadaj ich o sprevadzkovanie tonovej volby z tvojho
cisla...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Saving Private Ryan...
Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)