OT: rusenie (Re: [linux] linuxovy zelenac - Dusand)

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Středa Červen 18 11:30:57 CEST 2003

Dňa St 18. Jún 2003 11:11 Matus \ napísal(a):
> ale musia ti to povolit, teda aspon ja som na kope tel. liniek na slovensku
> musel ziadat operatora (na poruchach - 129) nech povolia tonove vytacenie
> na danom cisle. samozrejme pulzne funguje nadalej (a sposobuje dost csilne
> rusenie na inych kabloch, takze ked sa vecer divis ze modem napojeny na
> 56000 bit/s ide velmi pomaly, je to najskor kvoli ruseniu - ze tvoji
> susedia telefonuju a vytacaju pulzne a modem musi furt retransmitovat).

To je este v pohode, ale ked pravidelne pocujes v sluchatku susedu ako kvaka
po telefone s dcerou, to je uz silnejsia kava...

mP