[linux] linuxovy zelenac - Dusand

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Červen 18 12:10:44 CEST 2003

On 2003.06.18 10:28, Matej Pivoluska wrote:
> [...]
> oznamovaci ton.
>
> Aku volbu pouzivas? Tonovu? (ATDT) Pulznu? (ATDP) Lebo ak pocujes, ze
> vytoci, tak to nemusi este pochopit Vasa ustredna. Osobne tipujem, ze
> v tomto
> bude problem. Nastav si taku, aku pouzivas na telefone. Da sa zavolat
> na
> telekomunikacie, aby Ti prepli z pulznej na tonovu volbu, ak mas doma
> vsetky
> telefony take, ktore to zvladaju.

> mP
>
> PS pre Marcela: Nosna vlna je normalne pouzivany vyraz. Je to nosna

Toto samozrejme viem, len mi ten preklad "Nepritomna nosna vlna" nejako
nesedel. Nezda sa mi, ze by mal povodny opytovatel (ten, co sa pytal
:-) prave takyto problem. Ako je to v originale (t.j. po anglicky) v
tom programe? Pokial to bolo nieco ako "No carrier", tak ok, je to
prelozene (viac-menej) spravne.

Ale ten slovensky preklad ma aj tak prekvapil :-).

> frekvencia, na ktoru sa moduluje prenos dat. Ak ju modem nedetekuje,
> znamena
> to, ze je chyba v prenosovom kanale alebo opacnom modeme...

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |