OT: rusenie (Re: [linux] linuxovy zelenac - Dusand)

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Středa Červen 18 13:17:07 CEST 2003

to by mohol byt vysledok "podvojneho zapojenia
telfonu" ako mi boli vysvetlili svojho casu na
telekomunikaciach, coz je system ze na jeden uzol v
cinku zapoja 2 telefony cim usetria pocet uzlov.na
hlasovy hovor by to nemal byt problem(co asi neplati
vzdy-vid suseda s dcerou :-)) ) na prenos dat je to
uplne nevhodne.

dopatral som sa k tomu uplne nahodou ked mi 56k modem
chodil na 14.4 ....