[linux] Mello MP3 prehravac

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Červen 19 07:56:48 CEST 2003

Caute.
Uz dlhsiu dobu mam doma $subj (teda brat ma:-). Sprava sa zaroven ako
CompactFlash citacka. A tu je hacik. Pod Win ide v pohode citat/zapisovat
mp3 jedna radost. Ale v linuxe mam dost velky problem: Ked pripojim, je to
v pohode - prihlasi sa ako USB mass storage device a natiahne prislusne
moduly. Ale ked chcem pripojit, ci uz /dev/sda1 alebo /dev/sda1, vypoluje
na mna, ze nevie precitat partition table. Z toho usuzdujem, ze ta flash
karta zrejme ani partition table nema. Ale to by z principu predsa nemalo
vadit pri citani /dev/sda, kde predsa ziadne oddiely nemaju otravovat. Ale
otravuje, a teda z toho nic neprecitam:-(. Po patrani som zistil, ze
tabulky oddielov ma na starosti sd_mod, ale nema ziadne parametre (pokial
som zistil), ktore by ho trochu "obmakcili" a vykaslal by sa na hladanie
partition table.
Nemate s tym niekto nejake skusenosti? Zabil som s tym dosdt casu, a uz
ozaj neviem, ako dalej.
	Milan Plzik