[linux] Mello MP3 prehravac

Čtvrtek Červen 19 09:57:58 CEST 2003

-> Uz dlhsiu dobu mam doma $subj (teda brat ma:-). Sprava sa zaroven ako
-> CompactFlash citacka. A tu je hacik. Pod Win ide v pohode citat/zapisovat
-> mp3 jedna radost. Ale v linuxe mam dost velky problem: Ked pripojim, je to
-> v pohode - prihlasi sa ako USB mass storage device a natiahne prislusne
-> moduly. Ale ked chcem pripojit, ci uz /dev/sda1 alebo /dev/sda1, vypoluje
-> na mna, ze nevie precitat partition table. Z toho usuzdujem, ze ta flash
-> karta zrejme ani partition table nema. Ale to by z principu predsa nemalo
-> vadit pri citani /dev/sda, kde predsa ziadne oddiely nemaju otravovat. Ale
-> otravuje, a teda z toho nic neprecitam:-(. Po patrani som zistil, ze
-> tabulky oddielov ma na starosti sd_mod, ale nema ziadne parametre (pokial
-> som zistil), ktore by ho trochu "obmakcili" a vykaslal by sa na hladanie
-> partition table.

tvoj problem je najskor v tom, ze sa snazis pristupovat na sda1 co znamena
prva particia disku sda. Kedze partition table neexistuje, jadro ti papuluje.
skus najprv pristupovat priamo na sda...

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
"Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
"So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton