[linux] Apache+PHP+Oracle

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Čtvrtek Červen 19 11:03:42 CEST 2003

aka to je verzia? Posledna supportovana osmicka je 8.1.7, takze ak je tam nieco
starsie, tak sa oficialne na teba oracle vyserie.
Druha zaujimavejsia vec je, ze nieco co sa vola "OracleX client" sa vyraba iba
pre windowsy a client libky najdes potom na instalacke databazy - no neviem, ci
sa daju zinstalovat samostatne. Ja by som ti tu radsej odporucil pouzit odbc,
alebo rovno pouzit aplikacny server od oracle miesto phpciek.

michal toth