Filesystem recovery (Re: [linux] file recovery)

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Čtvrtek Červen 19 17:01:02 CEST 2003

Caute,

ja by som sa tiez rad spytal na podobnu vec:

Ja by som sa rad spytal, ci existuje take nieco, ako filesystem recovery.
Jeden tipek zobral starsi disk, strcil ho do noveho pocitaca, partition
tabulka bola (asi) 16-bitova, tak ju system nevedel spracovat (asi preto
nevedel). V cfdisk ohlasil chybu a povedal, ze sa to da vyriesit zapisanim
novej tabulky. Tak aj zapisal - prazdnu.

S diskom sa odvtedy nehybalo. Otazka je: Daju sa obnovit subory, prip. cast
adresarovej struktury na tom disku? Boli tam fat particie (1 primarna, 1 na
logickom oddiely) a par ext3 particii (tusim, ze vsetky logicke).

mP

Dňa Št 19. Jún 2003 12:45 Marcel Telka napísal(a):