[linux] problem s X window

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Čtvrtek Červen 19 23:41:43 CEST 2003

dik vsetkym, uz mi to znova chodi..  :-))

pre istotu som prepisal aj XF86Conf ktory tiez mal
svoje zrkadlo XF86Conf.old

este jedna vec: XFree86 -configure mi nezbehlo lebo
"there is an X server on ... runing"

da sa nejako Xserver zabit z konzoly?
(samozrejme, da sa nabootovat do faisafe a zvolit
without graphical environment) ale len tak ma to
zaujima...

a da sa skoncit z X-ov? (nemyslim alt+ctrl+F1, ale
normalne ho skoncit)

dik moc kazdemu za radu