[linux] Re: linuxovy zelenac - Dusand

Dusand dusand na centrum.cz
Čtvrtek Červen 19 23:41:19 CEST 2003

Vyriesil som svoj problem s pripojenim na internet pomocou mojho
interneho modemu. Chcem vam velmi podakovat za vsetky vase rady, tipy
a vsetko. Hanbim sa vam prezradit, ako sa mi podarilo pripojit v
linuxe na internet. Problem bol v tom, ze som do nastavenia vytacania
zadal cislo +421091919, namiesto 01919. Je to fakt hlupa chyba. Ale
hlavne je, ze uz sa mozem pripojit!! Teraz som spat vo Win98, lebo v
linuxe som si este nenastavil emailovy klient (ktory je the best?).
Vsimol som si, ze mi zmizlo to male okno, pomocou ktoreho by som sa v
linuxe odpojil. Kde zmizlo?
Dalsia vec: chvilu som sa pozeral na internet cez Konqueror - stranky
v nom vyzerali hrozne. Potom som skusil Mozillu a tam to bolo
perfektne. Stranky v Mozille vyzerali bezchybne. Ale ja aj ak pouzivam
Operu. Dam si ju aj do Linuxu. Len neviem, ako sa to instaluje :)

Takze dakujem za prvu pomoc.

Dusand