[linux] Re: linuxovy zelenac - Dusand

Dusand dusand na centrum.cz
Pátek Červen 20 20:03:49 CEST 2003

lrlls> On Thu, Jun 19, 2003 at 11:41:19PM +0200, Dusand wrote:
> [...]

lrlls> Otazky typu "ktore XY je najlepsie" nie su vhodne, pretoze lahko
lrlls> rozputavaju flamewar.

OK, prepacte, uz budem svoje otazky formulovat vhodnejsim sposobom ;-)

lrlls> Nevieme, o ktorom malom okne hovoris... Skus to presnejsie specifikovat.

Mam na mysli okienko, ktore sa objavi po pripojeni na internet. Su na
nom dve tlacitka - odpojit a podrobnosti (alebo nieco take). A
zobrazuje sa v tom okienku, ako dlho uz som pripojeny.

lrlls> Zavisi od tvojej distribucie. Bud napises, aku pouzivas, alebo
lrlls> si to pozries v navode :-).

Mam Mandrake 9.0. Mam na ploche subor
opera-6.0-20020218.1-static-qt.i386.deb. To je ta Opera. Ale neviem,
ako to tam mam nainstalovat. Nejakom v prikazovom riadku?

******
A mam dalsiu otazocku. Je dolezite, ktore graficke prostredie
pouzivam (GNOME alebo KDE)? Pretoze asi nie je dobre stale ich
striedat. KDE je asi najrozsirenejsie, ze? Ale GNOME mi je taky
sympatickejsi :) Takze je dolezite, ktory budem pouzivat? Alebo to je
jedno?

Dusand