[linux] Re: linuxovy zelenac - Dusand

WooDy woody na host.sk
Pátek Červen 20 20:44:24 CEST 2003

> hlavne je, ze uz sa mozem pripojit!! Teraz som spat vo Win98, lebo v
> linuxe som si este nenastavil emailovy klient (ktory je the best?).
KMail je jednoduchy a prehladny
uz velmi dlho si hovorim, ze ked budem mat cas prejdem na nieco
lepsie... (mutt)

> Vsimol som si, ze mi zmizlo to male okno, pomocou ktoreho by som sa v
> linuxe odpojil. Kde zmizlo?
no, predpokladam, ze myslis ten aplet z kppp.
takze ak mas kppp tak
nastavenie > rozne > vsadit do panelu po pripojeni

> Dalsia vec: chvilu som sa pozeral na internet cez Konqueror - stranky
> v nom vyzerali hrozne. Potom som skusil Mozillu a tam to bolo
blbe nastavenie, alebo fonty. aj ja casto nadavam, lebo to (myslim
vseobecne konfiguraky a tak...) este stale neviem ako by som si
predstavoval.

> perfektne. Stranky v Mozille vyzerali bezchybne. Ale ja aj ak
> pouzivam Operu. Dam si ju aj do Linuxu. Len neviem, ako sa to
> instaluje :)
ak mas distribuciu, ktora podporuje RPM, tak si z opera.com stiahnu
verziu dodavanu v RPM balizku a potom uz klikacka. dufaj ;)

inac, cakaj ze vseliakych prekvapeni bude este velmi vela... unix je
uplne iny svet.

.t..

--
http://woody.host.sk