[linux] Linux a kniznice (shared libraries)

Jozo Botka jozobotka na stonline.sk
Sobota Červen 21 11:09:04 CEST 2003

Zdravim, mam RH9, ale asi o to nejde. Napr. ked spustim wine, tak mi pise, ze nenaslo kniznice, pritom ich mam. Teda ako dat vediet, ze kde ma hladat kniznice?
Funguje mi ked pouzijem " export LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib/wine/ ", to asi bude nejaka premenna, lebo ked restartujem pocitac, alebo ked len prepnem medzi inymi konzolami, tak to uz nejde a treba to pisat znova(uz ma to prestava bavit). Poradte mi co mam napisat do suboru " ld.so.conf ". Skusil som tam napisat " /usr/lib/wine "(je to ta spravna cesta), ale stale to nejde. Netreba spustit nieco aby sa to nejako 'updateovalo'?

diki