[linux] Linux a kniznice (shared libraries)

robert na v0jta.net robert na v0jta.net
Sobota Červen 21 11:17:21 CEST 2003

> Zdravim, mam RH9, ale asi o to nejde. Napr. ked spustim wine, tak mi pise, ze nenaslo kniznice, pritom ich mam. Teda ako dat vediet, ze kde ma hladat kniznice?
> [...]

Zdravim,
  postupujete spravne, ale zapomnel jste spustit `ldconfig`.

  a) nastavite LD_LIBRARY_PATH

  b) - vlozite do /etc/ld.so.conf ten stejny zaznam jako do
       LD_LIBRARY_PATH
	 - po editaci spustite `ldconfig`
	   (ldconfig - configure dynamic linker run-time bindings)

--
  .''`.
 : :' :     Robert Vojta  robert na v0jta.net, http://www.v0jta.net