[linux] dokumentovanie sietovej topologie

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Pondělí Červen 23 10:32:02 CEST 2003

Zdravim linux konferu,

hladam nejaku aplikaciu, pripadne skupinu aplikacii, na zdokumentovanie
topologie sieti (LAN/WAN). Nejde mi len o 'nakreslenie' topologie, ale
vhodne by bolo, keby sa s vlozenymi informaciami o sieti dalo 'operovat'
(ziskavat rozne pohlady na informacie. napr: nastavenie
routerov/switchov, IP vybranych stanic/serverov, skupiny stanic podla
zaradenia do VLAN, mozno vystup do HTML,...)

Hladam nejaky ekvivalent programu 'CISCO Network Designer' pre
prostredie Linux (dobre by bolo, keby obsahoval aj databazu sietovych
zariadeni, ale nie je to podmienkou).

Pytam sa google-a, ale nic rozumne mi neprezradi (mozno sa aj zle
pytam:). Zatial najvhodnejsi sa mi zda editor 'dia', aj ked nie uplne
vhodny, pretoze ma obmedzene moznosti.

Co odporucate pouzit (co pouzivate) na tento ucel?

Dakujem.
--
                                                         \ /
                                                       /\ o -

Jsou Windows 95 virus?
Maji priznaky viru:
- rychle se rozsiruji;
- vazou systemove zdroje a zpomaluji praci pocitace, cimz nuti uzivatele
  k zaveru, ze potrebuje rychlejsi pocitac;
- znici obsah disku.
Na druhe strane viry:
- jsou svymi autory hyckany a nove verze jsou stale lepsi;
- pracuji na vetsine pocitacu;
- maji kod usporny, kompaktni a efektivni.
Odsud jednoznacne plyne, ze Windows 95 virem nejsou.
		-- SWN 1996/4 podle zahr. pramenu