[linux] ] Re: [linux] pocitac ako hub

michal lackovic twix na seznam.cz
Pondělí Červen 23 11:04:30 CEST 2003

Prepacte,ze vas takto zatazujem, ale stale v tom nemam jasno.
Najlepsie bude ked vam popisem konkretny priklad.
Mam wifi router, ten funguje ako brana a komunikuje so
serverom.Server ma 2 sietovky, jedna na wifi a druha do LAN.Problem
je v tom, ze zo vzdialeneho pc prejdem cez wlan do servera ale
nedostanem sa LAN.Dokonca ani nepingnem tu druhu IP.Urobil som to
tak,ze som v servery pridelil 2 IP z tej istej siete s tou istou
maskou.Mysliac si,ze mi to nejako pojde ked napisem smerovacie
tabulky.Teraz vravite,ze na taketo cosi niesu tabulky potrebne ako
teda dosiahnem to,ze sa pripojim cez wlan do mojej lanky?

vzdialene PC --------wifi router/gw-----server---LAN

dik
miso