[linux] Suspend/hibernacia linuxu

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Červen 23 11:09:20 CEST 2003

Dňa Pi 20. Jún 2003 15:00 Matus \ napísal:

> toto je klasicky suspend, podporovany aj APM biosom...
> takze staci apm v kerneli a apmd.
tak to je super, presne toto som hladal, chcel... :) thanx

> coby nie, setri energiu lepsie ako vyssie spomenuty suspend. lenze tu bola
> spominana hibernacia... presnu definiciu tychto pojmov som zatial nikde
> nevidel ale vacsinou sa aspon hibernaciou mysli ulozenie na disk s tym ze
> system sa obnovi bootom. toto este 100% nefunguje (afaik).
pokial v IT priemysle hybernacia znamena ulozenie a opetovne vyvolanie tak
ok, ale myslim ze vsade inde to znamena doslovne "ztuhnutie/zmrazenie" na taku
mieru ze su spomalene vsetky procesy aby sa javily ako necinne.