[linux] Re: linuxovy zelenac - Dusand

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Červen 23 11:15:27 CEST 2003

Dňa Pi 20. Jún 2003 22:28 Dusand napísal:
> Velmi vam dakujem. Uz stahujem tu spravnu Operu. Viem, ze Debian je
> ina linuxova distribucia - co to uz som o linuxe cital. Ja mam tu
> Operu z cdcka prilozeneho k casopisu CHIP. No nic. Takze vela veci
> budem robit v tom prikazovom riadku, ze? Existuju cinnosti, ktore sa
> daju robit len v prikazovom riadku? Asi hej. No, dufam, ze neotravujem
> mojimi otazkami :)
> Zatial za vsetko DAKUJEM, ozvem sa neskor.
kedze mas Mandrake, odporucim ti upgradovat na Mandrake 9.1
a co sa tyka instalacii software, tak Mandrake ma v sebe to spravne
"klikatko" na instalovanie software. spusti drakconf, bude chciet
po tebe heslo roota a potom klikni na Manazment software.
coskoro zistis ze instalovanie software je na linuxe pomocou
rpm (alebo deb) praktickejsie ako na windowsoch. staci len
vybrat spravny software a pokial mas pridane zdroje tak sa ti
vsetko nainstaluje tak ako potrebujes jedinym klikom so vsetkym
doprovodnym software ktory potrebujes k behu.