VYRIESENE Re: [linux] scp ako virtualny filesystem

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pondělí Červen 23 15:13:43 CEST 2003

> ani si nevies predstavit ako mi tento tvoj prispevok padol do rany. uz
> dlhsie som chcel vyriesit, aby som si na windows workstation mohol
> namapovat www root zo vzdialeneho linux servera. skusal som vselijake
> ftp_fs pre windows, ale nebolo to nic moc. no uz viem ako na to - sshfs cez
> lufs, vyzdielat do lanky sambou, a voilaaa! lufs mi uz (po malych upravach
> konfiguracie sshd) uz beha, vecer skusim sambu, a ked to pojde, splnil sa
> mi detsky sen. ;-p a este je to na rozdiel od ftp kryptovane, co uz viac
> moze clovek chciet.
Blahozelam ,ale v pripade ze sa bavime o klientovi pre SCP pre M$WIN akosik
existuje este projekt WinSCP ktory s uspechom pouzivaju nasi lokalni
windozaci. Netrapil by som sa s mountovanim cez sambu.
Adino

--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com