[linux] spolocny disk alebo particia pre WIN aj LINUX na jednom pocitaci

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Červen 22 22:29:45 CEST 2003

On Sun, 22 Jun 2003, Jozo Botka wrote:

> Chcem sa opytat ci niekto ma nieco take a ako to ma... Ja mam
> napriklad fat32 particiu, ktoru pouzivam aj v linuxe aj vo windows. Vo
> fstab, som si nastavil parameter utf8, lebo sa mi subory s diakritikou
> zle zobrazovali. Problem je, ze ked pouzijem wine, tak ten nerozpozna
> skoro ziaden subor na tej particii ak pouzivam ten utf8 parameter. Ked
> ho nepouzijem tak vsetko ide OK, ale diakritika blbne... Nieje nejaka
> ina cesta okrem "utf8 parametru vo fstab" ako vyriesit  diakritiku na
> fat32 particiach v linuxe?

Podla toho co opisujes sa zda, ze wine evidentne nie je kamarat s utf-8.
Asi budes musiet pockat na novu verziu, resp. over si, ci o tomto bugu
vyvojari wine vedia.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk