[linux] Potfix - aky antispam a antivirus filter

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Červen 25 09:48:51 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 09:07:45AM +0200, Rybarik, Michal wrote:

> ak to chces zadarmo, tak amavis + clamav, ale priprav sa na kopec
> problemov s amavisom.
> hnusny perlovy bullshit, fuj, nechapem ako to ludia mozu pouzivat.

Teda, ako som uz minule pisal, je tu moznost pouzit moj sagator.
Uz je to v pojazdnom stave.

  http://www.salstar.sk/sagator/

> [...]
> microsoftom je predaj
> pozastaveny, skoda, je to vyborny produkt). vyhni sa sophosu, je cca 10x
> drahsi nez konkurencia
> a nedosahuje jej kvality (napr. linuxova verzia sa nedokaze updatovat
> automaticky, treba k tomu
> dalsi server na windowse).
>
> antispam podla RBL (blacklistovanie spammerskych ip-ciek) vie aj samotny
> postfix, alebo rav,
> na vacsinu spammerov to staci. analyzu podla klucovych slov vie rav, ine
> riesenia som zatial
> nenasadzoval, ale mam tento alebo buduci tyzden robit nejaky

Cez spamassassin to vie robit aj antispam a mozes z nich spravit
akukolvek kombinaciu. Po pridani dalsich scannerov (budem ich
pridavat podla poziadavky) to bude vyuzit viac scannerov.
Opat moznost kombinacie (mozes nastavit poziadavku vyhovenia
vsetkymi scannermi alebo len prvym zo zoznamu).

			SAL