[linux] Potfix - aky antispam a antivirus filter

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Červen 25 10:11:42 CEST 2003

On Wed, Jun 25, 2003 at 09:55:58AM +0200, M.F. PSIkappa wrote:
> Zdravim,
> neda mi aby som nezareagoval....

> Amavis existuje vo viacerych verziach, neodporucam Amavis co je uz
> prehistoricka verzia. Dobre skusenosti mam s Amavisd-new co je sice v
> perle ale je to daemonizovana verzia a beha to krasne. Pre zasadnych
> odporcov perlu je tu Amavisd - co je prepis do C, bezi ako daemon.

Nuz teda pokusal som sa skompilovat Amavisd-new pod systemom,
ktory ma nove OpenSSL 0.9.7... a postupne som pridaval
perl moduly az som dosiel k jednemu, ktoreho vyvoj sa uz vraj
skoncil (docital som sa to na stranke modulu). Tym som toto
riesenie celkom zavrhol, pretoze sa mi nechce patchovat tie
perlovske moduly. Navyse privela modulov, takze nasadit to na system,
ktory to nepodporuje priamo je dost zlozite.

		SAL