[linux] xkb (kxkb) problem s pisanim pismen s diakritikou

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Červen 25 14:13:19 CEST 2003

Cafko
Mam taky problem, uz dlhsie a uz ma to hneva.
Nejde mi na klavesnici pisat napr. velke S s makcenom, teda ten klaves cez
ktory davam makcen alebo dlzen funguje cudne.
Ked chcem pomocou neho napisat napr. vieco s makcenoum, (male s, velke S,
l,d,..) tak mi to nenapise nic, alebo otaznik, alebo iba pismenko bez
makcena.
Ak chcem dat pomocou tohto klavesu nieco s dlznom, napr. male dlhe a, tak
to ide, dokonca aj velke, ale napr. dlhe l, alebo s nenapisem. Pritom
napr. male s mozem napisat pomocou klavesu "3" ale tak ze dam najskor
makcen a potom s to nejde.
Pouzivam redhat 9, ked som nanovo nainstaloval redhat9 tak to fungovalo,
ale ja to potrebujem rozchodit v tomto systeme, nechcem vsetko
preinstalovavat.
Skusdam som aj porovnavat konfiguraky a podobne, ale nic.
Ako prostredie pouzivam KDE a v nom klavesnice prepinam cez kxkb, ale
myslim ze to je jedno, ze on pouziva aj tak xkb alebo sa myslim?

Dakujem za akekolvek nakopnutie nejakym smerom :-)

Jano