[linux] Re: [linux] ako spustit pcmcia pre network sluzbou

michal lackovic twix na seznam.cz
Středa Červen 25 15:03:08 CEST 2003

zdravim,

Ja vsak kartu planujem mat v tom slote permanentne, tento notebook
bude sluzit na monitorovanie a smerovanie.
Ak by som chcel zaviest aby pcmcia sluzba citala zaznamy zo
/etc/sysconfig/static-routes co by som tam mal napisat?
dik
miso