[linux] XMMS (snd_mixer_attach: No such file or directory)

Matej Koval koval na intrak.sk
Středa Červen 25 21:48:02 CEST 2003

On Wed, 25 Jun 2003, Matus Horvath wrote:

> [...]
:: neviem, mozno sa mylim, ale zda sa mi, ze toto vypisovalo, ked neboli
spravne 'nainstalovane' ALSA-devices
pri kompilovani alsa-driveru, najdes shell script zvany snddevices, ktory
vytvori potrebne veci v /dev adresari
taktiez pozri, ci mas naloadovany modul snd-mixer-oss
a skontroluj pristupove prava..
viac ma nenapada..

matto