[linux] chkconfig --list

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Červen 26 10:43:35 CEST 2003

On Thu, Jun 26, 2003 at 10:37:48AM +0200, michal lackovic wrote:
> Zdravim
>
> Ako by som mohol zistit, co v /etc/init.d prave bezi.Prikaz ckconfig
> --list mi vypise vsetko vo vsetkych runleveloch, ale ja by som
> potreboval len beziace procesy. Pouzival som na to v ntsysv, ale
> chcel by som vediet ci sa aj nejako inak.

Priamo cez chkconfig sa to zistit neda. chkconfig pracuje len s konfiguraciou
a nezaobera sa aktualnym stavom, t.j. ci service bezi, alebo nie.

Na zistenie stavu sa da pouzit napr. toto:
service --status-all

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |