[linux] SERVER: Obmedzenie datovej priepustnosti pre jednotlivych uzivatelov pre pristup do internetu

Jan Odzgan odzgan na intrak.sk
Pondělí Červen 30 14:54:29 CEST 2003

Predovsetkym vytvaraj novy mail a nedavaj reply na uz vzniknuty thread.

Myslim, ze na nieco podobne by ti mohol stacit aj squid. Pozri si cast
o delay-pools ... (pre pouzitie potrebujes squid skompilovat s podporou
delay-pools)