[linux] Prezeranie WMV suboru

Matej Koval koval na intrak.sk
Pondělí Březen 3 09:56:01 CET 2003

On Fri, 28 Feb 2003, warcraft-metal wrote:

> ZDAR
>
> da sa cez nieco prehrat WMV subor v linuxe? (zeby mplayer)
> vo windowse (win media player) - to vypisuje nej kraviny s bezpecnostnym certifikatom.

:: no, podla mojich skusenosti wmv8 mplayer pozna, ale kvalita je
priserna, neda sa to pozerat.  xine subor otvori, ale neprehra ho..

Ine playery som neskusal. Takze zatial asi bieda..
Mozes skusit este VLC player.

Niekde com cital, ze odporucaju pustit windowsovy media player cez wine, a
tak pozriet video, vraj to ide dobre, tak mozes skusit aj toto ;))

Matto
=====
email : matto na email.cz
www   : http://www.come.to/matto