[linux] Re: Aky SMTP server

Pondělí Březen 3 10:35:18 CET 2003

-> SMTP som rozbehal s Postfixom - na prvý pokus.
->
-> Ten dial-up v mojom pripade nerobi priamo linux.
-> Vytaca Zyxel Prestige ISDN Router a ostatni vratane linux-servera
-> maju nastavenu adresu Zyxela ako default gateway.
->
-> Povodne som myslel, ze by mohlo existovat nieco daleko jednoduchsie.
-> Zadala by sa len lokalna domena napr.: cojaviemco.sk,
-> SMTP server providera napr.: smtp.mojprovider.sk (alebo IP) a casy
-> alebo intervaly odosielania posty, ktora patri von. Existuje nieco take?

lokalnu domenu a smtp srver nastavis v konfiguracii postfixu,
a nastavis cron job ktory spusti v danych casoch postfix so zadanymi
parametrami. Mozno by este slo nejakym sposobom notifikovat postfix o tom ci
ste offline/online. Alebo to moze fungovat tak ze postfix pri prijati posty
skusi ci sa da dorucit a ak nie, necha ju v queue (a je dost mozne ze to
bude jeho std. spravanie)

"They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
"That's nothing. If you play it forward it will install Windows."