[linux] maildrop vpopmail a qmail

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Pondělí Březen 3 11:13:35 CET 2003

cafte,
vie miniekto potvrdit/vyvratit tot >
mam par domen, qmail+vpopmail+spamass...
majly idu cez maildrop, je mozne v nom nastavit ze prichodzi majl
skontroluje na vyskyt adresy naor, jozo na firma.com , odstrihne .com a
ak najde v dakom textaku rovnaku adresu tak ju zameni za nu napr.
jozo na firma.sk a posle, ak ju nenajde tak majla posle na iny smtp
server do fronty.

toto keby slo ak by mi dachto mohol helpnut alebo ma naviest kadial sa
kuknut ;) by mi to vyriesilo fela problemov.
thnx

Miki

--
S pozdravom
 Peter                          mailto:mikeska.peter na alcatel.sk