[linux] skener mustek 1200 usb

Michal R. michal.r na gmx.net
Pondělí Březen 3 20:04:16 CET 2003

ahoj
na mojom mandrake 9.0 som sa pokusil rozchodit skener (subj) pomocou
naklikania v mandrake control centrum. nasiel som ho v zozname a dostal som
aj hlasku ze skener je nakonfigurovany a na pracu s nim mozem pouzit xsane.
pri spusteni x sane ale dostanem hlasku ze nenasiel ziadny skener.
priznam sa ze zo skenerom som nikdy nerobil takze vobec neviem kde mam zacat
dakujem za nasmerovanie

--
Michal Revilak
CZ: Unijazz, Jindrisska 5, 110 00 Praha 1, Czech rep., phone: +420604911124