[linux] Co je to "rpmv"?

Úterý Březen 4 01:25:58 CET 2003

Dňa 03. mar 2003, 05:19, Ondrej Jombik napísal(a):

> Z nicoho nic mi ale zacala bezat hrba novych automaticky spustanych
> programov.

to ma nastarosti msec

> Par dobre mierenych zasahov cez kaliber "rpm -e" vec vyriesilo

ak ho nechces celkovo, da sa spravit rpm -e msec

> az na jeden - rpmv - ktory zerie aj dost CPU time a spusta sa pomerne
> casto.

konkretne toto je cast z kontrol, ktore sa vykonavaju vramci msec-u.
globalne nastavenie je vo /var/lib/msec/security.conf
svoje vlastne psravs jednoducho tak, ze ten subor nakopirujes do
/etc/security/msec/security.conf a vypnes kontrolu rpm databazy.
malo by to byt ono

> Je to teda z balika RPM. Ten vsak celkom logicky odinstalovat nemozem a
> nechcem. Any hints?

snad pomoze :)

inak este dobre citanie je man mseclib