[linux] Problem s uzivatelmi

Úterý Březen 4 10:01:49 CET 2003

-> pri "studiu" mi vsak vznikli nove otazky,

-> - co ma prioritu: aliases systemovy (teda ten, co je v dir etc), alebo
-> aliases v postfixe. Ku tomu: v postfixe v main.cf mam nastavene len
-> /etc/postfix/aliases, ale vsetky aliasy mam uvedene v /etc/aliases a
-> funguje to, aj ked nie 100%, aj ked v postfixe to nemam nastavene

ls -l /etc/aliases /etc/postfix/aliases
je velka sanca ze ide o ten isty subor.

-> (question: naco potom sluzi alias v /etc/aliases z hladiska uzivatelov ?).

nanic. jedine zeby existoval program ktory by ho pouzival (zeby stare verzie
mailx alebo ine utility?)

-> a este otazka: po spusteni tychto aliasov potrebujem fyzicku migraciu z:
->
-> hrasko na server.sk
-> na
-> Janko.Hrasko na server.sk,
->
-> ako odporucate to realizovat? zmenit ich loginy (passwd, shadow) a ponechat ich adresare v starom, alebo zalozit uplne novych uzivatelov (len to by museli i nove hesla diktovat a to moc nechcem, aby mali usery s tym najmensie starosti).
-> Vdaka za pomoc a pekny den!

fyzicku migraciu? preco? ja ti odporucim nechat to tak...

If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?