[linux] Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Úterý Březen 4 19:17:26 CET 2003

Halo,

snad to este je pripustne. Hladam operacny system, ktory:
- ma read-write podporu NTFS
- vie plne bootovat/bezat z diskety alebo CD
- existuje pren rozumny antivirovy program (vie odvirovavat a je aktualny)
- mal by vediet cachovat disk (nieco ako SMARTDRV pre DOS)
- aspon trocha dokumentovany, aby som to bootovacie CD vratane antiviru vedel
  vytvorit
- kludne aj komercne

Moj doterajsi prieskum je bohuzial negativny:
- linux nevie rw NTFS v dostatocnej miere
- pre dos je tiez len readonly NTFS driver
- vsetko pre w2k/xp, co som nasiel, vyzaduje mat na harddisku pocitaca, na
  ktorom sa to spusta, funcknu instalaciu 2k/xp => nedokaze bezat z CD.

Napady?

S pozdravom,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider