[linux] bootpd

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Březen 5 15:42:18 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 03:46:35PM +0100, Ondrej Jombik wrote:
> Snazim sa doma podla navodu z knihy "Linux - programujeme profesionalne"
> rozbehat diskless workstation s bootovanim zo siete. V knihe sa pise o
> serverovych aplikaciach "tfptd" a "bootpd". Prvy z nich sa nachadza v
> prislusnom Linux-Mandrake baliku, ale ten druhy nemozem najst.
>
> RPMfind.net na dotaz "bootpd" nevyhodi ziadny balik. Nenachadza sa ani v
> ziadnom z RPM balikov. Kde sa da tato aplikacia stiahnut, resp. cim sa da
> nahradit?

bootp

bootp/DHCP server
 This is a server for the bootp protocol; which allows network administrator
 to setup networking information for clients via an /etc/bootptab on a server
 so that the clients can automatically get their networking information.  While
 this server includes rudimentary DHCP support as well, we suggest using the
 dhcp package if you need DHCP support, as it is much more complete.

skus dhcp - a rovno dhcp3

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE