[linux] radeon9100

miro bman2 na host.sk
Čtvrtek Březen 6 17:43:07 CET 2003

Hello linux,

  chcem sa spytat, ako je v XFree podporovana grafika ATI Radeon 9100
  (vyrobca Saphire prip. ManLi, tj. nie original od ATI).

  Hladal som na ati.com a tam su len linuxacke ovladace uvedene len
  pre 8500,9700 (9000Pro?) ale 9100 tam nie je. I ked 9100 by mala byt
  vlastne 8500LE, ktora je tymi ovladacmi podporovana.

  A tiez sa mi zda, ze tie ovladace fungovali len na karty od ATI
  (resp. z ATI Biosom), ostatne "Powered by ATI" karty nesli, uz je to
  vyriesene?

  len dufam, ze mi neostane pustat to cez fbdev :)

--
Best regards,
 miro                          mailto:bman2 na host.sk