[linux] OT: Zahranicna literatura

Michal Kapalka michal.kapalka na mfn.sk
Sobota Březen 8 15:53:46 CET 2003

Jednoznacne si zober peniaze vo forme seku mas to istejsie :))

Co sa tyka aspon colnice v ZA tak to je cisty des minule mi kamarat
poslal knihy a ku knikham boli nieake CD-cka jako priloha  a skoro som
sa nedoplatil .

Michal Kapalka

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk] On
Behalf Of Juraj Variny
Sent: Friday, March 07, 2003 9:17 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] OT: Zahranicna literatura

Zdravim,

Neviem to teraz najst, ale nedavno sa tu hovorilo o zhanani literatury
zo
zahranicia (nemam s tym zatial ziadne skusenosti). Ja mam ale trochu iny

pripad, ide o to ze jeden clovek by mi bol ochotny kupit a poslat
literaturu
, ktoru si vyberiem, oplatkou za nejake featury v mojom GPL projekte
(ziproxy) :-)))) Budem musiet aj tak platit clo? Kde by som mohol ziskat

informacie? Alebo sa viac oplati $$$ sek?

Juraj