[linux] skriptovanie v bashi - pomoc

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Sobota Březen 8 19:42:06 CET 2003

Cau

> ja by som potreboval urobit nieco taketo:
>
> let pocet_hier["$nick"]+=1
>
> ale ked $nick obsahuje niektory z tychto znakov (medzera, ...), tak mi
> vyhlasi chybu: syntax error: operand expected (error token is
> "[Ovecky]Zajcev") - premenna $nick ma hodnotu "[Ovecky]Zajcev"

> mohli by ste mi plz. poradit, ako osetrit takuto situaciu?

Asi ti nedam skutocnu radu, lebo vazne neviem. Jedine, co by som ti
poradil, je pozriet sa na Perl. Tam sa robia ovela horsie "zvrhlosti"
bez mihnutia oka :-)

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.