[linux] OT: Zahranicna literatura

riki phobie na host.sk
Neděle Březen 9 01:24:25 CET 2003

dost sa oplati nechat si vystavit nejaky doklad o cene na minimalnu sumu
:) fake fakturu atd... pretoze colnici skor zozeru knihu ktora sa zmesti
do limitu kedy neplatis clo ako ked mas haldu cdciek a papierov bez ceny
a snazis sa ich presvedcit o tom ze to je zadarmo.

ked som si davnejsie nechal poslat nejake cdcka solacu 8 tak na colnici
mi to chlap chcel preclit, ukazal som mu pribalenu anglicku binary
license v ktorej sa hovori o tom ze to je zadarmo na osobne pouzitie,
nechcelo sa mu to citat, tak sme sa dohodli ze podpisem vyhlasenie ze to
je v hodnote 300 sk a bolo to bez cla.