[linux] Aky UPS pre Linux (RH8)

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pondělí Březen 10 10:41:14 CET 2003

Zdravim konferenciu!

Prave vyberame zalozny zdroj k linuxovemu serveru (RH8.0).
Aku znacku by ste odporucali?

Ide mi najma o softverovu kompatibilitu. Inymi slovami potrebujem, aby
pod linuxom bezal nejaky demon, ktory v pripade vybitia batrie zabezpeci
korektny shutdown servera...
V idealnom pripade by mal tento demon vypnut aj dalsi server (zalozny),
ktory bude zaveseny na rovnakom zaloznom zdroji, avsak nebude prepojeny
s UPSkou cez seriovy port...

Uvazoval som so zdrojmi od fy APC, nizsia rada ale nema SW. Existuje k
nemu vsak dostupny demon apcupsd, ktory sa tvari ako vhodny nastroj...
Ma s tym niekto skusenost?

Dalej zvazujeme so zdrojom od fy Powerware, ale neviem sa ani cez
predajcu dopatrat k tomu, ci je k nim aj SW pre Linux (a ake ma
funkcie)...

Co by ste mi teda odporucili? S cim mate skusenosti?

Dik za ochotu.

GG