[linux] skriptovanie v bashi - pomoc

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Březen 10 19:45:31 CET 2003

> Hmm... som si takmer isty, ze kdesi som to videl. Alebo to bolo v perle? Ani
> ked ma zabijes...

No v Perle si to vidiet mohol. Tam moze byt klucom hashu UPLNE HOCICO.

> V kazdom pripade cesta kedy budes mat $pocet_hier[] a $nick[] s indexom
> integer je urcite schodna... :-)

Hehe, taka cesta pravdepodobne existuje, ale urcite nie je schodna :-)))

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.